8.9.13

Love druggie

Lad aldrig din hobby være mænd. Og kærlighed.. Muligvis en rigtig lorte, skod, dårlig kombi... Muligvis en fucking, fantastisk overvejelse: Hvem siger at de to ting behøves hænge sammen? Jeg vil elske mig selv, verden og de som er i den. Mænd er mænd: De er flotte og fantastiske, og samtidig så fucking forfærdelige. Det jeg mangler er ikke mænd. Det jeg mangler er kærlighed til noget andet, andre og mig selv. Det er bare svært at finde andet som gør mig ligeså fucking, euforisk glad som du. Følelser: sluk. Succes.

4 kommentarer:

  1. Du har jo hele to misser! Hvad mere behøver man i sit liv? :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret. To misser er bedre end én hund... eller....
      du er sød mis <3

      Slet
  2. Mis to, også sød!17.32.00

    skal vi ikke snart se nogle sokker? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I får da en masse fake-sok på dette billede, men jo hvem ved?

      Slet