22.8.13

Nu



Jeg har valgt at starte med at blogge igen. Dels fordi det gavner mit arbejde og hobby, dels fordi det gavner min person. Af samme grund har jeg valgt ikke at slette tidligere indlæg skrevet her på bloggen, men jeg kan ikke stå inde for dem, og de meninger og holdninger jeg havde, da jeg dengang skrev dem. Nu er her. Det kommer stadig til at handle om MIG, men den "mig" er ikke den samme som for et år siden. Det bliver råt, det bliver sort, det bliver melankolsk, det bliver dybe tanker, det bliver billeder, det bliver visuelt, det bliver sex, cigaretter, tatoveringer og idiotiske beslutninger. Så læs med - eller lad være. 

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge med!
    Må man spørge hvad du arbejder med?

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
  2. Hej Mia!

    Jeg er lige blevet partner på en ny webshop som sælger extensions. Så det håber jeg, jeg kan få op at køre.
    Så studerer jeg også branding og marketing, og så har jeg en interesse i webbuilding; design, søgemaskineoptimering, kodning, etc. :-)

    SvarSlet