26.8.13

Enhjørninge og kattelsiner


Hvis det var lovligt at gensplejse, og etisk okay, ville jeg gensplejse mange ting. Og jeg ville starte med at gensplejse kattekillinger og dernæst appelsiner! Kattekillingerne må aldrig blive voksne! så de altid er små og nuttede. OG appelsinerne skulle fødes.. eller hvad appelsiner nu gør, uden alt det hvide snask omkring det orange! Derudover vil jeg også gensplejse horn på heste. Da vi i Danmark også har ret til at have enhjørninger! Og jeg er overbevist om deres eksistens. Til jer der ikke ved hvad enhjørninger er eller hvordan de ser ud, er det små heste væsener, hovedsageligt på størrelse med alfer eller feer. I ved. sådan små. Nogenlunde samme størrelse som bævere, eller katte, eller små hunde. den størrelse.. (De kan dog godt blive ligeså store som rigtige heste, men det sker sjældent!)Og de lever (oprindeligt) i Irland, oppe ved Loch Ness uhyrerne og de små grønne mænd med guldet og regnbuerne. Enhjørningers pels er lavet af silke, (altså silke-pels) og deres horn er lavet af diamant. Det er nok også derfor de ikke bliver ret gamle; fordi vi mennesker fanger dem og laver smykker og tøj ud af dem. Som fx. fine rige damer går med. Men hvis du engang er heldig at se en enhjørning, så må du ønske. Det er dog ikke sikkert dit ønske går i opfyldelse, men du kan jo altid håbe!

/ Fra min gamle blog

1 kommentar:

  1. HVOR ER DET FANTASTiSK !!!! haha
    Det er faktisk ikke særlig længe siden at jeg fandt ud af at enhjørninge ikke fandtes.
    Da døde mit hjerte en smule.
    MEN enhjørningene (der stadig lever lidt i mit hoved) er altså lige så store som rigtige heste og deres horn er lavet af noget elfenbens-agtigt!

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet