25.1.12

Projekt far


Jeg har gået og tænkt over en masse for tiden (det kan måske anes på tidligere indlæg) bl.a. på min fremtid, som indeholder gallafest, eksamen, sabbatår og at flytte langt hjemmefra når jeg skal begynde på min uddannelse. Nu har mine tanker dog rettet sig lidt ind omkring nutiden, og hvad jeg skal nu og her. Jeg har også gået og tænkt over hvad jeg skal blogge om og det kan meget vel blive det samme som jeg har tænkt mig at bruge min tid og overskud på det næste stykke tid: At finde min far. For at uddybe begge dele kort; har jeg aldrig mødt min far eller set billeder af ham, så jeg ved ganske simpelt ikke hvem han er eller hvordan han ser ud. Nu vil jeg altså gøre noget ved det, efter 2 års overvejelse og forberedelse - at få kontaktet ham. 

/ I dag er jeg kommet så langt som til at have kontakt med min faster, og vide at min far er alkoholiker

3 kommentarer:

  1. Held og lykke med dine projekter - det bliver spændende det med at finde din far! Mh, ja sådan noget hjemmelavet müsli med hakkede nødder og havregryn er altså bare alt for læx med yoghurt!

    knus, Marie fra www.nemesisbabe.dk

    SvarSlet
  2. Jeg kender den følelse. Jeg har ikke set min far siden jeg var 3-4 år, og kan kun huske at han røg, og havde mørkt hår. Jeg ønsker dig held og lykke! ;-)

    //Andrea - andreasstoreunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Desværre bliver jeg ved at udskyde det fordi jeg synes jeg mangler oversku dog tid, til en eventuel afvisning fra ham :-( men det er vel bare at gøre det.

      Slet